Yleistä tietoa
- Tehdessäni tilauksen, ovatko kaikki henkilökohtaiset tietoni turvassa?
- Ehdottomasti kyllä. Otamme vakavasti kaiken asiakkaittemme tietojen osalta, emmekä koskaan ota talteen pankki- tai luottokorttitietoja, vaan käytämme rahoituslaitosten tarjoamia turvattuja palveluja. Rekisteröityminen ja tilauksen tekeminen on erittäin turvallista verkkokaupassamme, mikä tarkoittaa sitä, että henkilökohtaiset rekisteröintitilaustiedot pysyvät henkilökohtaisina.
- Tarjoamme seuraavia turvallisia maksutapoja:
- 1. Osuuspankki: Koko maksuprosessi tapahtuu asiakkaan ja Osuuspankin (OP) välillä suojatuissa ssl-yhteyksissä.
- 2. Paytrail: Koko maksuprosessi tapahtuu asiakkaan ja Checkout:n välillä suojatuissa ssl-yhteyksissä (kaikki muut pankkikortit paitsi OP, luottokortit, Jousto, Everyday)
- 2. Everyday - maksu laskulla tai osamaksulla: Koko maksuprosessi tapahtuu asiakkaan ja Everydayn välillä suojatuissa ssl-yhteyksissä (palvelu tulee Checkout:n kautta)
- 3. Jousto - maksu laskulla tai osamaksulla: Koko maksuprosessi tapahtuu asiakkaan ja Jouston välillä suojatuissa ssl-yhteyksissä (palvelu tulee Checkout:n kautta)
- 4. PayPal: Koko ostoprosessi tapahtuu asiakkaan ja PayPal:n välillä suojatuissa ssl-yhteyksissä (saatavilla kesä 2016)
- Huomioithan, että emme koskaan käsittele asiakkaan henkilökohtaisia pankki- tai luottokorttitietoja itse. Kaikki sisään- ja uloskirjautumiset tapahtuvat suojatuissa yhteyksissä.
- En ole saanut tilauksestani tilausvahvistusta sähköpostitse. Miksi?
- Joskus lähettämämme automaattiset tilausvahvistukset joutuvat asiakkaittemme roskapostin sekaan tai internet tarjoajan torjumiksi. Jos olet rekisteröitynyt asiakas, voit kirjautua sisään tietokantaamme ja tarkastella omia tilaustietojasi. Mikäli et ole rekisteröitynyt asiakas, voit lähettää kyselysi asiakaspalvelumme info(at)eas.fi-sähköpostiosoitteeseen. Kun otat yhteyttä asiakaspalveluumme, anna mahdollisimman täydelliset tilaaja/tilaustiedot, jotta asiakaspalvelumme löytää helposti tilaustietosi.
- Mistä voin löytää tuotteiden koko- tai ravintotiedot?
- Tuotteiden koko- tai ravintotiedot ovat saatavilla useimmista tuotteista yksittäisen tuotteen info-sivuilta välilehden kohdasta "Kokotaulukko" tai "Ravintosisältö". Jos tuotteesta ei ole saatavilla tätä tietoa, voit lähettää kysymyksesi asiakaspalvelumme info(at)eas.fi sähköpostiosoitteeseen.
- Sisältävätkö myyntihinnat arvonlisäveron?
- Toimimme Euroopan Unionin markkina-alueella, joten joudumme laskuttamaan tuotteiden hinnat sisältäen arvonlisäveron. Tämä koskee kaikkia Euroopan maita.
- Olen rekisteröitynyt SuperLemon Affiliate -ohjelmaan, miten käytän sitä?
- Affiliate-ohjelman mukainen rahakertymä on nostettavissa 60 päivän kuluttua siitä, kun tilille on muodostunut komissiota tapahtuneista myynneistä. Voit joko nostaa Affiliate-tilille kertyneen summan PayPal:n kautta tai siirrättää rahat omalle pankkitilillesi. Jos tarvitset apua Affiliate-tiliisi liittyen, voit lähettää kysymyksesi asiakaspalvelumme info(at)eas.fi-sähköpostiosoitteeseen.
- Olen unohtanut salasanani, mitä minun tulisi tehdä?
- Verkkokauppamme on varustettu salasanan resetointipalvelulla, joka automaattisesti luo sinulle uuden salasanan ja lähettää sen sähköpostiisi. Voit uusia salasanasi etusivun yläosassa olevan Palauta salasana -linkin kautta. Mikäli järjestelmä ei tunnista sähköpostiasi tai et saa uutta salasanaa, ilmoita tästä asiakaspalvelumme info(at)eas.fi-sähköpostiosoitteeseen.
- Sponsoroiko SuperLemon kilpaurheilijoita?
- Kyllä, teemme joka vuosi sponsorointisopimuksia eri urheilijoiden kanssa. Mikäli olet kiinnostunut mahdollisesta sponsorointisopimuksesta, ota yhteys asiakaspalvelumme info(at)eas.fi-sähköpostiosoitteeseen.